Serviciul Public Ambient Urban cu sediul în Baia Mare angajeaza sofer și muncitori

Jobs

Serviciul Public Ambient Urban cu sediul în Baia Mare, str. Serelor nr.2 organizează concurs de recrutare personal contractual de conducere si execuție , în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a 8 posturi , timp de lucru 8 ore/zi  ,40 ore /saptamana ,conform H.G nr.1336/2022 astfel;  

-1 post muncitor I – Serviciul Administrare Parcuri 

-1 post muncitor II -Serviciul Administrare Parcuri 

-1 post muncitor I-Serviciul Reparații microcentrale 

-1 post muncitor I- Serviciul Reparații Instalații 

-2 posturi muncitor I și III- Serviciul Deratizare, Dezinsecție, Dezinfecție 

-2 posturi șofer -Serviciul Transport 

    Condiţii generale de participare la concurs:   

    Art.15- Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr.53/2003 -Codul Muncii , republicată , cu modificările și completările ulterioare și cerințele specifice prevăzute la art.542 alin.(1)si (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul Administrativ , cu modificările și completările ulterioare: 

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene , a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederatiei Elvețiene: 

b) cunoaște limba română scris și vorbit; 

c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -Codul Muncii , republicată cu modificările și completările ulterioare; 

d)are o stare de sănătate corespunzatoare postului pentru care candidează atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate; 

e)îndeplinește condițiile de studii , de vechime în specialitate și, după caz , alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs; 

f)nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale,  

contra autorității , contra umanitatii, infracțiuni de corupție sau de serviciu  infracțiui de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni savarsite cu intenție care ar face o persoanâ candidatâ la post incompatibilâ cu exercitarea funcției contractuale pentru care candideazâ, cu excepția situației în care  a intervenit reabilitarea; 

g)nu execută o pdeapsă complementarâ prin care i-a fost interzisâ exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfâșura activitatea de care s-a folosit pentru sâvărsirea infracțiunii sau față de  aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii; 

h) nu a comis infracțiunile prevâzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor , precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin.(1) lit. h) 

     Condiţii specifice de participare:  

Muncitor I,II- Serviciul Administrare Parcuri 

-Studii generale, liceale/ scoală profesională  

-Minim 3 ani vechime în muncă  

Muncitor I- Serviciul Reparații microcentrale 

-studii medii liceale/scoală profesională 

-certificat de calificare sau atestat în domeniul electric, energetic, electromecanic,automatizari   

-vechime în muncă minim 3 ani 

Muncitor I- Serviciul Reparatii Instalatii 

-studii medii liceale/scoală profesională 

-certificat de calificare în meseria de instalator 

-vechime în muncă minim 3 ani  

 Muncitor I,III- Serviciul Deratizare, Dezinsectie, Dezinfectie 

-Studii medii liceale  

– minim 3 ani vechime în muncă pentru postul de muncitor I si 1 an vechime pentru postul de muncitor III 

-constituie avantaj curs de calificare  Agent DDD 

Sofer-Serviciul Transport 

-Studii medii liceale /scoală profesională 

-permis de conducere categoria B și C 

-vechime în muncă minim 3 ani pe postul de sofer 

  Bibliografie:   

Muncitor I,II- Serviciul Administrare Parcuri 

1.  Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată 

2.  Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată; 

3.  Legea nr.24/2007- privind reglementarea și administrarea spațiilor verzi, cu modificările și completările ulterioare; 

Muncitor I- Serviciul Reparatii Microcentrale 

1.  Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată 

2.  Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată; 

3. Normativul I7/2011 -pentru proiectarea și executarea instalațiilor electrice cu tensiuni pănă la 1000 vc.a si 1500 vc.c 

Muncitor I- Serviciul Reparatii Instalatii 

1. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată 

2. Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată; 

3. Normativ I9-privind proiectarea , executia si exploatarea instalatiilor sanitare aferente cladirilor 

Muncitor I,III- Serviciul Deratizare, Dezinsectie, Dezinfectie 

1. Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată 

2.  Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată; 

3.  Regulamentul de organizare si functionare al Serviciului DDD 

Sofer-Serviciul Transport 

1.  Legea nr. 53/2003- Codul muncii, republicată 

2.  Legea nr.319/2006- Legea securitații și sănătății în muncă, actualizată; 

3.  OUG nr.195/2002-privind circulatia pe drumurile publice 

4.  Regulament de aplicare a OUG nr.195/2002 

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:  

  • 16.07.2025, ora 10.00: proba scrisă     
  •  Data si ora interviului se vor comunica ulterior 
  •  08.07.2025-termen limita depunere dosare de concurs, ora 15:30           
  • Art.34. – În vederea participării la concurs , candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant , respectiv de 5 zile lucrătoare pentru ocuparea unui post temporar vacant, respectiv data de 08.07.2025. 

Art.35.-(1) Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente: 

a) formular de înscriere la concurs , conform modelulu prevăzut la Anexa nr.2; 

b)copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea , potrivit legii , aflate in termen de valabilitate; 

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume , dupa caz; 

d)copiile documentelor care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari , precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; 

e)copia carnetului de muncă, a adeverintei eliberate  de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului; 

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz , extrasul de pe cazierul judiciar; 

g)adeverința medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare , eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitațile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; 

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale , de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor , precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare , cu modificările ulterioare, pentru candidații  înscriși în posturile din  cadrul sistemului de învățământ , sănătate sau protecție socială , precum și orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă , persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane; 

i) curriculum vitae , model comun european 

(2) Modelul orientativ al adeverinței menționate la alin(1) lit. e este prevăzut în anexa nr.3. 

Copiile de pe actele prevăzute la alin.(1)lit.b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoțite de documentele originale , care se certifică cu mențiunea ,, conform cu originalul ‘ de către secretarul comisiei de concurs. 

Documentul prevazut la alin.1 lit f) poate fi inlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. 

După afișarea rezultatelor obținute la selecția dosarelor de inscriere , proba scrisă /proba practică și interviu, candidații nemulțumiți pot depune contestație ,în termen de cel mult o  zi lucrătoare de la data afișării  rezultatului selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și al interviului. 

Rezultatele finale se afșează la sediul Serviciului Public Ambient Urban și pe pagina de internet a acesteia,în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă , prin specificarea mențiunii admis sau respins.  

      Relaţii suplimentare se pot obţine la Compartimentul resurse umane,juridic și secretariat ,  etaj 1, telefon: 0262/225773, int. 22.   

                                                         DIRECTOR GENERAL 

                                                            Aoșan MARIUS 

   

Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook,,  Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .